Toksovmorgon

Idag vaknade vi 9.30. Då hade Melina inte VAKNAT ÄN! Shit! Jag skulle ju vara på ställen, göra saker idag. Suck… Hon brukar ju vara som en liten väckarklocka men tydligen inte idag. Hon sov alltså 13 timmar i rad. Det är rekord. Ändå somnade hon halv nio ikväll. Jag tror värmen och fukten tär på vår lilla tjej. Och sen tar det nog mycket energi att gå hela dagarna. För det gör hon. HELA tiden…

Ikväll tog jag mig tid att göra ett collage som jag tänkt göra ett tag. Kram min lilla älskling!

Ja, jag vet att det saknas ett s. Men det är för sent att ordna det nu. Jag gör det imorgon.

One thought on “Toksovmorgon

Kommentera

