Det rinner inte längre ut!

Den meningen får stå för blöjläget nu. Jag tänker inte detaljbeskriva vidare hur det ligger till.

Igår tog vi en sväng till Bomstadbaden. Vilken härlig kväll alltså! Dagen började med regn (vilket ställde in fotoutflykten jag skulle på) och sen blev det bara bättre och bättre. Det har inte varit någon bra utflyktsvecka eftersom Melinas mage varit så oberäknelig. Det är bra att ha lekplats precis utanför dörren. Ha!

Idag ska jag packa för vår resa imorgon. Puh… Vi ska till Mellerud imorgon. Stefan stannar en natt och jag och M blir kvar till på onsdag. Det ska bli roligt att åka på lite resa. Jag och Stefan ska förhoppningsvis komma iväg på bio imorgon kväll. Det vore prima det. Min bror spelar imorgon kväll och det vore väldigt roligt att titta på också.

Undrar om det finns några gamla vänner som kanske vill ha besök i veckan. Det hoppas jag verkligen. Jag ska ta lite turer utan Melina om jag kan. Det blir till att börja med lite avvänjning. Jag har nog inte förstått att jag ska vara utan henne hela dagarna snart. Eller nja, tre dagar i veckan i alla fall.

Nej, nu ska jag ta itu med packningen. Synd att inte väskan packar sig själv. 🙂

2 thoughts on “Det rinner inte längre ut!

  1. Tack för att ni kom förbi förut. Det var väldigt roligt!!
    Vilken goding till dotter ni har, ett riktigt litet charmtroll.
    Ha det så mysigt på bion imorgon!
    Kram

Kommentera

