”Sommarmage har ju alla barn” (varning för äckel)

Tja, kanske det. Men det hade vi ingen aning om.

Jag ska inte ljuga – jag är VÄLDIGT trött på blöjor med grönt slemmigt innehåll. Nu har det hållt på en vecka. BVC tycker att vi ska avvakta en vecka till innan vi undersöker något. EN HEL HIMLA VECKA! Blääää! Det är min reaktion.

Min matlagningslust är borta. Det jag funderar på när jag vaknar är hur snart hon kommer att bajsa. Detta är verkligen inte roligt någonstans. Puh…

MEN – det går över – hoppas jag innerligt. Snart. Det måste det göra.

Nu ska jag lägga mig och drömma om något annat än dagens aktiviteter förhoppningsvis. Blä!

Kommentera

