Nu är hon döpt

Igår var en fantastisk dag! Hela släkten samlades för att välkomna lilla Izabella till familjen! Hon var så söt… Och inte ett pip sa hon på hela ceremonin. Hon somnade när jag sjöng den lilla godingen. Det var en duktig präst också. Men härligast var nog att se Suzanne och Daniel stråla och pysa över av kärlek och stolthet! Den där lilla tjejen är riktigt riktigt bra. Det är ett som är säkert.

Jag tog en massa kort och ett urval finns i kollaget här nedan. Det är ett skrivbordsunderlägg till datorn som jag hoppas passar familjens datorskärm. Annars får du höra av dig, Suzanne. Resten av bilderna kommer på posten på en skiva. 🙂

Ja, jag känner mig ärad som fick vara med om Izabellas dop. Tack!

Melina var jätteduktig och skrek inte så hon överröstade allt i alla fall. Hon hoppade runt i kyrkan i sin finklänning. Inget hindrar den tjejen. Hon fick ersättning till lunch och den svepte hon med en hand som synes. Hon var toktrött när vi vände hemåt. Efter dopet hann vi med en sväng hem till familjen Pedersen-Sjöberg. Jag var ju bara tvungen att se deras fantastiska nya hus! Vilken lya! Och i ett plan också. Där kommer Izabella att köra gåstolen i höga hastigheter. Hon brås nog på sin mor.

Nej, nu blir det strax sängen. See yah!

Kommentera

