Actionbilder

Ja, i måndags bad jag en klasskamrat från universitetet att fota mig och Melina i badet. Tanken var att mamma skulle följt med någon av gångerna så jag kunde fota själv. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Tack Karin! Det var jättesnällt av dig! Nu har vi det förevigat på kort. Självklart vill jag ta bilder till hösten också men det är roligt att ha bilder från nu när hon är så ”liten”. Hon är ju liten jämfört med hur stor hon blir sedan…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Nu sover hon. Katterna är ute. Jag är tung i huvudet. Ska nog ringa Suzanne och höra hur det går i det nya huset.

Må så gott!

Kommentera

