Snälla – ge mig lite fotoflyt

Alltså, jag är beroende av mina kameror. Det är ett faktum jag har accepterat. Så när någon går sönder så är det nästan som om någon i familjen är sjuk. Nästan i alla fall. Nu äntligen är läget relativt återställt. Objektivet är på plats och fungerar som en dröm. Ahh…

Nu är det ju så att på grund av att mitt förra objektiv gick sönder kunde jag inte laga mitt kamerahus. Det fungerar finfint men korthållaren är trasig. Det kostar alldeles för mycket att fixa. Så nu har jag anmält mig till en tävling! Läs mer om den här: http://www.smartson.se/testpilot-550D.html. Kameran jag har nu är en Canon 350D och kameran jag tävlar om är en 550D. För dig som inte har superkoll på modellerna så har den förhoppningsvis bättre färghantering, snabbhet, kreativa möjligheter och tar framför allt större bildfiler.

Nej, jag måste ta en paus och bekämpa snoret som Melina håller på att drunkna i. Och så vill hon ha mat. Jag lägger upp lite bilder från helgen sedan.

Kommentera

