Get your groove on!

Ja, det gjorde vi och sjöng in våren med lite gospel. Yeah! De är allt bra härliga alla mina kära gospelkamrater… Idag invigde vi våra kåpor. Våra turkosa kåpor. Det blev så läckert så det är helt fantastiskt! Visst, det är just nu Rongedals färg, men vi ska nog göra den till vår egen också. Turkost ger verkligen energi!

Vår körledare Kristina fixade kvällen trots ett skadat ben och Anders ställde upp och spelade piano med bara några dagars varsel… Ni är helt enkelt underbara!!! Och sen vill jag skicka ett särskilt tack till Team Rongedal som lät oss få sina vackra kåpor! Så vackert bara!

Tyvärr fick jag ingen inspelat idag. Men ni får fantisera fram lite tunggunggospel i huvudet när ni tittar på bilderna. Jag ska lägga ut musik någon annan gång.

I onsdags, innan huvudvärken däckade mig, åt Melina sin första lunch ute. Jag trodde att det skulle bli enklare än inne men nej o nej. När vi satt ute kunde jag ju inte använda alla konstiga ljud och knep som jag tar till för att få henne att gapa… Men det gick vägen ändå. Lite bilder från den dagen finns ovan också.

Nu ska jag krypa till kojs. Melina somnade inte förrän halv tio ikväll så vi kanske får lite sovmorgon imorgon.

God natt!

Kommentera

