Påskfirande i dagarna tre

Idag har vi varit i Mellerud över dagen. Det var trevligt att träffa familjen. Simon kom också så vi var på plats allihop. Melina var i sitt esse och ville knappt sova. Det var sååå mycket spännande att titta på.

Idag upptäckte vi lockar vid hennes öron. Jag ska försöka ta kort på dem imorgon. Jag hoppas hon får lite fall på sitt hår. Det hade jag, lite lite. Så jag hoppas hon får lite mer. Stefan får lockigt hår om han låter det växa ut så vi hoppas hon har fått hans hårgener.

Nu har vi firat påsk i tre dagar så det ska bli skönt att återfå vardag. Fast Stefan är ju ledig så det blir inte riktigt som vanligt. Han kände sig lite off idag så jag hoppas att han inte blir sjuk. Nu önskar jag bara att vardagen inte började med en tisdag då vi behöver lämna in Skodan på service klockan 8.00. Usch! Men det är bra för Melina att komma upp tidigt. Idag sov hon i bilen så hon somnade inte förrän 22.00.

Imorgon fortsätter operation hitta kamerabatteriladdaren. Jag har förlagt den någonstans här hemma. Vi har nu letat igenom hela huset flera gånger och hittar den inte. Och jag som får en ny blixt i veckan… Så kan jag inte använda den… GAAAAHHH!!! Om någon får en känsla av var laddaren kan vara så tipsa gärna.

Nu borde jag gå och lägga mig. Stargate Universe är ju inspelat så det kan jag ju se när som helst. God natt!

Kommentera

