Belåten och besviken…

Ja, dagen idag var väldigt trevlig! Vi åkte till Hagfors och medan Stefan gick till rallybilarna höll jag Suzanne sällskap en stund denna rallydag. Det måste vara lite ensamt när alla ens bekanta är rallyupptagna och man själv är mjölkfabrik. Det var så roligt att se lilla Izabella igen! Hon hade fått lite hull på benen och inte konstigt det när hon ökat ett kilo på en måndag. Jag undrar vad Suzanne har för supermjölk egentligen. Men härligt är det! Eftersom jag varit förkyld ville jag inte hålla henne idag men nästa gång vi ses vet jag inte om jag kan hålla mig längre. Hon är ju så söt och näpen! Fast tydligen kan hon skrika också. Melina med. De skrek ikapp där en sväng. Ingen idé att prata då direkt. Vi matade på var sitt håll så blev det lugnare efter en stund.

På så sätt är jag mycket belåten med dagen. Några fina bilder lyckades jag knäppa också. Besviken blev jag på melodifestivalen. Vilken medelåldersmusik det var! Mystiskt utbud måste jag säga… Men så är det väl alltid. Fast nu, för första gången som jag kan minnas, kände jag att det kunde kvitta att titta på den. De har ju inte ens en kul komiker att roas av liksom. Suck…

Nu ska jag gå och läsa ut min bok. Spännande!

God natt!

Kommentera

