Ge mig mat!

Ja, det är den uppmaningen mitt liv kretsar kring just nu. Stefan tyckte det var länge sen jag uppdaterade här men jag har haft fullt upp.

Dagarna går så fort. Det är som en annan tidszon uppstår när vi har en nyfödd hemma. Allt tar dubbelt så lång tid. Fast nu är hon kanske inte så nyfödd längre. På tisdag är hon en hel månad!

På onsdag ska Melina och jag ge oss ut på vår första långresa. Ända till mormor och morfar i Mellerud. Det ska bli skönt att se några andra väggar ett par dagar. Förra helgen köpte vi en bil till som Stefan ska pendla med. En Skoda Fabia blev det. Och då blir jag ju lite mer fri. Härliga tider!

Hoppas det är några vänner hemma som vi kan hälsa på när vi åker söderut. Det vore kul.

Det här med att amma är förresten ingen lek. Det är inte alls så enkelt som det låter att få det att fungera. Inte för oss i alla fall. Tack och lov att det finns ersättning! Nu har hon äntligen passerat sin födelsevikt. Hon är så mycket trevligare mätt också. Och jag och Stefan hör vad vi säger till varandra. 😉 Det ska nog bli folk av den här tjejen också.

Kommentera

