Fontän till salu

Nej, egentligen inte… Men man kan ju fundera hur ett så litet barn kan spy så mycket… Tja, jag kan ju sysselsätta mig med att tvätta om dagarna i alla fall. 🙂

Vi har förresten ett nytt barn här hemma. En mätt flicka är en glad flicka. Så är det. Hon hade bara gått upp 20 g på en vecka stackarn så nu proppar jag henne full med mat så fort hon gör minsta knyst. Kanske inte så konstigt om den kommer upp ibland då… Men det känns så skönt att hon får mat. Hennes skrik är inte lika hjärtskärande längre, hon sover flera gånger om dagen och kan ligga själv och titta på saker emellanåt. Härligt härligt!

Idag har Katarina varit här och hälsat på. Melina fick en jättefin body med katter på. Nu ska vi bara växa i den. Det var trevligt att få besök också! Hon höll Melina medan jag åt middag. Det är lyx det! Jag har massor med läcker kärleksmums i frysen så alla som tycker att det vore roligt att hälsa på är hjärtligt välkomna! Det är bara trevligt! Men var beredd på lite bebismat på axeln om du vill provhålla…

Idag har Stefan sina första lektioner. Det ska bli spännande att höra hur det är att ha datalektioner utan att ha datainloggning, vare sig för honom eller eleverna… Pyh! Hoppas att han har haft det bra.

Nu sover Melina så jag borde kanske göra något bättre än att sitta vid datorn… Nu!

Kommentera

