Läget ligger

Jag ligger här och blir äten på. Jag blir också hungrig… Tror jag ska ta nåt i pausen. Lilla madammen här somnar nämligen när hon äter. Vi misstänker att det är valium i mjölken. Det svåraste är att väcka henne för att byta sida…

Tyvärr har jag fått order om att vila. Seriöst och fullständigt. För att läka fortare och bättre. Det är trist. Alltså, det är ju bra att jag får mindre ont, men det var så mycket jag ville göra nu. Ta premiärturen med vagnen. Åka och visa upp underverket innan Stefan har bilen till jobbet varje dag, gå ut och njuta av sommaren… Att istället bli förpassad till liggande läge tär lite på livslågan.
Nu testar vi en tes. På min arm äter nu en mygga. Jag når den inte så jag får vänta tills den är klar. Så där. Frågan är nu, blir det ett oxigaftt eller inte? Jag har källor som påstår att de inte avger nåt gift om de får äta klart. Det ska bli intressant att se.

Nu har hon somnat igen. Och jag har fått lite i magen. Dags att sova lite mer.

Ha en skön morgon!

One thought on “Läget ligger

  1. GRATTIS! Skönt att höra att allt gått bra. Hoppas att du snart är på benen igen så ni kan få visa upp ert lilla underverk. Lycka till med ert föräldraskap, ser med spänning fram emot det nya bloggämnet… 🙂

Kommentera

