En mästerfotograf ser dagens ljus

Igår tog vi oss tid till att fota mig. Ingen angenäm uppgift i det tillstånd jag befinner mig i just nu. Men jag tror att vi skulle ångra oss om vi inte gör det. Det kan vara kul att ha i framtiden. Stefan var snäll och höll i kameran. Han fick slänga sig ner på gräset en sväng också. Fast vi la en dyna emellan. Det var så blött… Här kommer ett litet smakprov.

Detta är alltså bilder i inpackat tillstånd. Jag lovar att det kommer bilder på ungen uppackad också. Det tror jag är roligare och lite mer spännande.

Kommentera

