Alldeles utslagna…

Det är vi allihopa. Katterna och jag har inte företagit oss mycket idag. På otroligt varmt och kvavt vet jag inte när det var sist. Men nu på eftermiddagen har det faktiskt åskat och regnat lite. Men det är fortfarande lika kvavt.
Min tokstolle till mor 🙂 tyckte att det var en bra dag att klä ut sig som clown och gå med i parad. Puh! Jag har istället insett mitt beroende av fläkt. Annars smälter jag bara av att sitta still.
Men på söndag kommer lågtrycket. Det ska bli underbart med lite paus i sommarvärmen. Då kanske vi orkar företa oss några kul saker. Eller laga mat. Hoppas det inte regnar så mycket i höljes och arvika.
Nej, jag kanske ska fortsätta flytta in i min nya almanacka. Det är lagom ansträngande…
dsc00862

Kommentera

