Kreativitet på bredden och tvären!

I helgen slog pysselnerven till. Jag gjorde ett paket utifrån ett målat bord jag såg på roomservice för ett par veckor sedan.
Lite snöre runt paketen blev telefontrådar och små bitar svart papper blev fåglar med distanser bakom. Det blev riktigt bra! Hon ville inte öppna paketet…
Det är kul tycker jag. Att göra förbrukningskonst. Det räcker bara så länge som man inte använder saken. Sedan är det borta för alltid. Om man inte har kamera förstås 🙂

Kameran ja. Den är underbar. Tog ett kort från köksfönstret härom dagen. Trodde inte att zoomen skulle fungera så bra men det gjorde den.

Filmar bra gör den också.

Detta är från helgen då det var så underbart härligt väder (16 mars).
Vi satt i lä utanför köksfönstret och njöt av solen. Det blev inte mycket vettigt gjort den dagen. Helt underbart.

Så här såg det ut dagen efter. Mina vårkänslor blev alldeles konfysa…

Det räcker faktiskt nu. Visst, det är mysigt med vinter. Men det är svårt att njuta när vi redan har fått en försmak på våren.
Men meterologerna säger att den är på gång. Våren alltså.
Det håller jag fast vid! *hoppas hoppas*

Kommentera

