Tack för allt!

Igår blev jag avtackad på jobbet. Det kändes väldigt konstigt.
Ännu konstigare var det att hämta alla saker som var mina, alla saker jag har gjort och lämna ett tomt rum.
Titta vilka vackra blommor jag fick!

Av mina kära arbetskamrater fick jag ett presentkort på Panduro. Huuu så roligt! Det ska jag gå och använda sedan. Det ska bli roligt. Tack så jättemycket!

Av min arbetsgivare fick jag ett bidrag till en ny kamera. Det är med stor tacksamhet jag tog emot detta. Jag får ju lämna ifrån mig alla kameror jag har använt här nu. Antagligen blir det en sån här: En Canon Powershot S5
Det var svårt att säga några ”fina ord” när alla hade pratat och lämnat över presenter. Särskilt när man befinner sig i ett gytter av folk som verkligen kan uttrycka sig… Så istället så gjorde jag det jag är känd för att göra. Fotade! Så här kommer alla (nästan, vissa lyckades gömma sig eller var inte där) mina arbetskamrater!

Tack så jättemycket för allt stöd, allt skratt och allt vi gjort tillsammans under de här sex åren!

Och vi ses snart igen!
Jag börjar med årsredovisningarna nästa vecka.
Kram på er!
Louise

Kommentera

