När jag drogade min karl

Igår köpte jag en stekpanna på flaska. Det var ett uppdrag jag fått av karln där hemma. Han hade svårt att sova in och bad mig slå honom i huvudet med en stekpanna.

Det ville jag dock inte göra. Dock gick jag ännu en gång till hälsokostbutiken för att se om de kunde hjälpa oss.
Det var där de hade koncentrerad stekpanna: flytande valeriana.
Vi har använt tabletter med det i men de är väldigt svaga om man jämför med det flytande. Dosen är mycket större. Femdubbel faktiskt.

Han somnade som en klubbad säl. Äntligen!

Louise
På ett tåg mellan Karlstad och Mellerud

Kommentera

